Att vara frisk är (bl.a.) att inte vara tjock OCH INTE HELLER SMAL.

Igår kväll så såg jag en dokumentär om några tjocksmockar som bantade och vägde sig på potatisvågar. Dessa dunderklumpar vägde omkring 260 kilo och någonting i mig mös för fullt. Jag räknade ut att jag med min YNKA sextiosju kilon, skulle, till och med efter att ha gått upp hundra kilo, skulle se smal ut bredvid dem!

Gulligt, va?


På natten dröme jag att jag också fick göra en sån där praktisk magopreation. Gud så prktiskt! Allt liksom bara rinner rätt igenom… Jag skulle bli riktigt jävla SMAL igen för första gången på tio år. Men finns det någon läkare som kan tänka sig att operera en som är helt normalviktig? (För DET vill man ju inte vara. Man vill ju vara ASSMAL, såklart!). Hmmmm. Man kanske kan muta någon typ thailändsk läkare... Eller så kan jag helt enkelt gå ner på egen hand. Det handlar ju bara om max tio kilo... Har ju bantat för, liksom. Är ju nästan svensk mästarinna! Effedrin och amfetamin funkade bra på mig. Synd bara att jag gick upp allt igen, på rekordtid... Grapefruktdieten har jag nte prövat än...

Ja. ELLER så fortsätter jag att hålla mig frisk, och låter min vikt hålla sig på den nivån som den själv har valt at göra. Inte smal och inte tjock
.


För är det någonting som jag är jävligt trött på, så är det just detta...
(detta är altså inte jag, utan en bild tagen från aftonbladet.se)


Puss


Kommentarer
Postat av: evelina

haha ojdå, du va ingen höjdare på det där

2008-07-09 @ 20:29:05
URL: http://suzi9mm.blogg.se/
Postat av: Towa

Jag såg också den där. Sugen på en sexleksak inför sommaren? Kika in på min blogg och du har möjlighet att få lite av varje ;)

2008-07-09 @ 20:29:55
URL: http://www.towalindberg.se/
Postat av: Anonym

Hej! 67 kg. Störande siffror i ditt öra? Usch, om man bara kunde få tänka och känna "normalt" eller... vafan vad är normalt? Ingen vill väl vara normal. Kan man tänka smalt?!

2008-07-09 @ 21:53:14
URL: http://www.uppellerner.blogspot.com
Postat av: Matilda

ärligt talat? jag låg i soffan och kunde halvt utan problem äta mina flingor, men sen kom den där helt sjuka ångesten. Tänk om jag går upp 200 kg av flinorna - då ser jag ut som dom. Men när jag tog några djupa andetag insåg jag att jag ALDRIG skulle kunna gå upp 200 kg rent fystisk, hur mkt jag än äter.



Tack, för en kalasbra blogg!

2008-07-09 @ 22:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0