Mina läsare

Ledsen att det dröjt. Det har varit någon form av renoveringsarbete på portalen.

Ändring frånåme nu.
Skall skriva oftare. Därför att det ger mig så enormt mycket och därför att jag själv mår så bra av det. Vill passa på att skriva hur glad jag är över alla mina ärliga, kloka, sjuka, friska, tjocka, smala och underbara läsare. Jag vill också uppmana er att kommentera mina inlägg. Jag menar inte att ge er ett extra måste, utan snarare så ber jag er att aldrig hålla igen i rädsla för att ta för mycket plats eller på grund av någon känsla av att det ni känner inte har någon betydelse.

Jag hjälper er i min blogg, och ni hjälper mig, och varandra genom att skriva kommentarer till mina inlägg.

Skriver Snart igen. Kärlek.


Kommentarer
Postat av: K

Hej!
Jättekul att du skriver, bra om du skriver ofta! Din blogg har hjälpt mig, och betyder mycket. Du har många kloka insikter och jag önskar att jag hade kommit lika långt som dig. Du kanske skulle fundera på att skriva en bok eller nå :P
Ta hand om dig! Kramar K

2008-04-01 @ 18:23:36
Postat av: amina

Jag är så glad att jag hittat hit! Din blogg är underbar. Tack för att du lägger ner den tid du gör på något så viktigt som detta!

2008-04-01 @ 19:11:52
URL: http://aminasollie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0