STADIUM BIKINI-KAMPANJ!

((En liten parentes))

Nu har det hänt igen! Stadiums reklamkampanj för årets BIKINI-collection använder sig av NORMALVIKTIGA (genomsnittliga) MODELLER. Det är en fröjd att gå på stan!!!!!!!!!!!!!!! (hittar tyvärr ingen bild och har ingn kamera, men om någon springer på en sådan reklamskylt, så maila gärna en bild till [email protected])

Jag skall i alla fall köpa min bikini (och allt annat jag kan komma på) på STADIUM i år, och jag hoppas alla andra gör det samma!

Kontakta STAIUM! och uppmana till mer!

Kram

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Oh, härligt! Äntligen någon som tar tag i det hela!

2008-05-07 @ 07:50:31
URL: http://vickanp.blogg.se
Postat av: Charlotte

Det var ju bra men, jag kan ändå inte ha stadiums bikinis, jag är för stora bröst - jag måste köpa storlek 44 och hålla på och sy om den för att den ska passa någorlunda...
Den dagen dom kommer på att alla människor inte har samma bröststorlek, då blir jag glad! Tills dess går jag runt och tittar på bilderna och känner mig onormal.

- C

2008-05-07 @ 09:39:08
Postat av: Veronica

Jag håller med, blev skitglad när jag såg den första gången!
/V

2008-05-07 @ 13:27:40
Postat av: Anna

Reklamen är underbar och blir glad över den. Letar just nu efter reklambilderna. Tips om vad man kan hitta dom?

2008-05-07 @ 18:10:19
URL: http://lasadie.blogg.se
Postat av: Lotta

Stolt över min butik =) Det var på tiden!

2008-05-07 @ 18:55:46
URL: http://bulimiochbehandling.blogg.se
Postat av: Sara

Sofia-jag är mållös.

Jag kom för första gången in på din blogg idag, för exakt två timmar sedan..och sedan dess har jag suttit här och läst, läst så att ögonen svider.

Fanns det en till liksom? En likasinnad mig? Omöjligt.Jag vågar nästan säga att jag känner igen mig i allt,i varje ord och mening du skriver.Nu vill jag också bli frisk..eller snarare mindre sjuk. Jag bestämde mig igår, då jag startade min blogg, en blogg där jag kommer att skriva ner allt.

Tack för att du bevisat att det finns hopp, det var inte en dag för tidigt att få det klart för sig. Jag är inne i mitt livs jobbigaste period just nu, men berättelsen om din resa fick mig att se lite ljusare på tillvaron.

Du skriver att ätstörningsenheten i Göteborg var sisådär..jag har börjat på en enhet i Västra Götaland, men till ingen hjälp alls. Det blir värre och värre för varje dag..hetsätningarna är mer frekventa än någonsin. De frågade mig om jag ville läggas in, där du har varit. Jag är tveksam.

Jag är så förvirrad, rädd och ensam( vilket är mitt eget fel).Skulle bli så otroligt tacksam för några ord..någon rad eller så.

Tänk att en ätstörning kan ta allt ifrån en, allt som man byggt upp. Den har tom tagit min personlighet, min identitet. Allt. Jag är ett trasigt stycke männsika som snart inte håller längre. Trådarana börjar bli jävligt sköra.

kramar om dig.
Sara 22

2008-05-07 @ 19:01:08
URL: http://www.nooneputbabyinthecorner.blogg.se
Postat av: Sarah 24

Hej!
Jag heter Sara och är en av tjejerna på bilderna i Stadiums kampanj. Jag vill bara säga att jag blev så glad av att se inlägget i den här bloggen.
Det man vill mest av allt är ju att tjejer ska känna igen sig i bilderna mer än att bara känna olust inför dem. Som sagt, hur kul som helst att så många uppfattat det så positivt!
För fler bilder se stadium.se.
Kramar
Sarah

2008-05-08 @ 15:09:09
Postat av: Anneli

Hej! Använde länken till stadium i förrgår och skrev in en positiv vink till dem att de använder sig av glada och normala tjejer. Fick ett trevligt svar tillbaka om att de var nöjda med lite respons m.m. Så fler! Skicka in till dem!! :-)
tack för en bra blogg!

2008-05-09 @ 18:49:36
Postat av: Tankar...

Jag blev positivt överraskad när jag bläddrade i senaste numret av Amelia och såg deras bikinimode med normalare modeller där de till och med hade skitit i att retuschera bort normala magveck man får när man sitter ner...kolla in det vet ja!

2008-05-14 @ 19:19:33
URL: http://tankarsombankar.blogg.se
Postat av: Madde

Hej! Jag har också bloggat om stadiums nya kampanj, bilden jag har i mitt inlägg är från http://www.clearchannel.se/templates/CampaignList.aspx?id=2175&epslanguage=SV.

2008-05-18 @ 18:44:04
URL: http://madeleinesjohage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0