Jag behöver hjälp

Hej mina änglar och systrar (och bröder!)
Ni är mina bästa supportrar och jag behöver er hjälp!

Förr året så gjorde jag en nakenkalender mot ätstörningar. Om denna kan man läsa mer om på www.vanligsexigkalender.se

image111 Akademibokhandeln i Växjö

Nu är det så att jag håller på att avveckla detta projekt och jag har ett stort lager kalendrar kvar. För att bli kvitt dessa, så har jag bestämt mig för att sälja ut dem billigt (95 kr inkl frakt, mot ord. 220 kr). Först till kvarn gäller och jag har tryckt upp tre tusen flyers ang detta. På baksidan av dessa flyers så gör jag lite smygreklam för denna blogg.



Jag behöver nu hjälp att dela ut dessa. Om någon känner att ni orkar/klarar och vill hjälpa mig med detta så maila namn och adress till [email protected], så skickar jag typ hundra stycken (plus en kalender, som tack för hjälpen :-)


Lite ideer kan vara att dela ut dem under stora idrottsevenemang (ex lopp eller fotbollsmatchet), andra evenemang som kan tänkas hållas, eller bara dela ut dem på stan. Någon får gärna sättas upp på gym och andra ätstörnings-täta ställen, med informationen om bloggen utåt.


Jag är jättetacksam för all eventuell hjälp, men jag vill inte att några flyers blir liggande hemma hos någon, för det känns bara onödigt. Om du vill hjälpa till, så måste de delas ut.


PUUUUUUUSS å KRAAAAAAAM


Kommentarer
Postat av: A

Skit bra blogg!

2008-05-09 @ 08:56:42
URL: http://thinforthewin.blogg.se
Postat av: Linnea

Hej!
Kan man skaffa sig en sån där fin kalender någonstans fortfarande? Planer på att göra om det till nästa år?

Tack för en kanonbra blogg!!!

2008-05-21 @ 22:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0